vineri, 4 martie 2011

...ori suntem romani, ori nu mai suntem?

Romanii vor seminte, cola, caterinca!

...despre Azi numai de bine. Azi am locuit, mai mult ca-n ultimele zile, in Romania. Dimineata am mers iar cu tramvaiul si metroul... mi-era dor sa aud babele cum se'njura si cum bolovanii se'mbrancesc. La pranz am iesit cu masina din oras... am vrut sa-mi fac loc prin trafic... n-am reusit decat nervi. M-a impins dracu' azi pe seara, de-am deschis televizoru... manele de amar si jale pentru divorturi de top, balacareala ca la usa cortului, princese otravite si alte porcarii de genu asta. Romania: unguri, Monica & Iri Columbeanu, Nikita, Fernando de la Caransebes, Oana Zavoranu, Pepe, Bercea Mondialul, Sexy Braileanca, Mama Natura, Mama Omida si Mall-uri...

Un comentariu:

Chester spunea...

"prinţese otrăvite" =))