sâmbătă, 18 septembrie 2010

"Cercul de poezie"


Acum pot sa spun ca stiu! Nu, mha, n-am aflat cum scapam de tigani! Da' am vazut multi "nenea" imbracati toti la costum, carora li te adresai cu "domnule", dupa ce in prealabil iti faci o programare, ceva, la tanti secretara lui. Si daca am zis ca am descoperit, nu m-am referit ca i-am aflat pe ei... ci ca am aflat cum au ajuns ei asa oameni misto.
Faza e ca am fost tarat, nu impotriva vointei mele clar, de un prieten, la o sedinta de partid a unei filiale de tineret. Si ma duc acolo sa vad cu ce se mananca... si pe cuvant ca daca se manca cu mancare, pentru mine era motivul sa mai stau. Pana aici toate bune.
Si se perinda in fata noastra toti acesti nenea cu cravata, facand un drum, pana la pupitru unde era microfonul, si inapoi pe scaun. Da, bine, ce faceau ei acolo nu insemna doar atat... stiu, sunt un superficial... ei chiar se chinuiau sa citeasca ceva, dupa niste foi pe care, in prealabil, secretara dactilografiase un speech scris de vreun idiot. Pai da, prost e ala ca le-a scris... ca astia nici macar nu l-au citit o data inainte, ca sa nu se balbaie si sa recite o poezie ca la clasa I.
Da,da,da... sunt doar rautacios... nu pot sa spun ca nu am inteles nimic din bla-bla-bla-ul lor... ca aici am vrut defapt sa ajung! Doar am zis mai sus ca acum stiu... defapt am aflat cum au ajuns ei acolo. Si hai sa iti zic: era un nene, cel mai gras, care era Mare Capetenie de Trib. Omu' cred ca i-a batut la "Cine e mai gras?" si d-aia era el in postura de Luminatia Sa. Si nenea asta cel mai gras a stat toata sedinta cu pantalonii in vine, cu fundu' catre astia laltii, cu bucile laaaaarg desfacute... si ai nostri pupau de zor! Prieteni, ma gandesc eu asa, pai daca ala e tratat cu atata "respect" cum sa nu ii lase si el la randul lui, pe stimabilii, sa poarte costum si cravata?
Concluzia trista este ca avem multi "nenea" care se imbraca la costum, si incearca sa devina cel mai bun prieten al curului lu' capo di tutti capi. Apoi ei vin la noi si isi fac numarul de circ, ca desi poate ar vrea, insa altceva nu le iese. Noi radem ca prostii si ei ne cearta ca suntem niste incapabili sa intelegem politica.
Si au dreptate, ca io n-am inteles o iota din ce au balbait ei acolo. Dar acolo am aflat, si acum am venit sa iti spun tie, ca daca vrei costum, trebuie sa iti alegi fundu' potrivit, ca nu mai merge cu limba'n ureche sau cu saru' mana!


PENTRU CA TOTI VOR UN PUPIC!

Niciun comentariu: