luni, 16 august 2010

Suport tehnic: Mai incearca!

Bai, n-am mai scris de mult pe blog... Dar de azi zic sa incep iar sa astern ganduri pe foaie... sau pe lcd, ori ce aveti voi la monitorul de la calculator. Acum insa vreau sa zic doar atat: DE O ORA INCERC sa ma loghez pe blog. Greaseala era a mea bineinteles, dar Doamne, daca vrei sa gasesti ajutor la Blogspot Support, dracu sa ii ia cu toate draciile lor, ca pe cuvant de nu afli cum ajungi pe luna dar raspunsuri la ce trebuie, ioc! Si in sfarsit am reusit sa ajung unde trebuie si sa ma bucur ca am avut un moment in care mi-am dat seama ca gresesc, si mai ales ca am realizat care este greseala. Oricum, am vrut sa scriu despre altceva, dar mi-am dat seama ca nu pot sa trec cu vederea faptul ca orice Suport Tehnic de la orice companie, site, institutie, si asa mai departe, defapt nu te ajuta cu nimic. Nu imi dau inca seama daca am dreptate in totalitate, insa eu doar de asa ceva m-am lovit: unde cauti ajutoru, ceea ce vrei tu sa stii, nu se alfa printre raspunsurile lor. Asa ca la naiba cu toate Suport Department - urile. Data viitoare, incep sa scriu ce trebuia defapt sa scriu azi.
Si pentru ca nu inteleg de ce nu pot sa incarc o poza... imi bag picioarele oficial, in el de blogspot.com. Asa! Acum sunt mult mai fericit. Nu foarte, dar mai fericit!

Niciun comentariu: