joi, 14 ianuarie 2010

This is for u, Lu'...

Ursulache... ti-am promis ca voi posta poezioara ta pe blog... Pentru tine, ca poate o uiti vreodata...:) pentru mine ca asa vreau eu... si pentru ceilalti, ca poate o vor citi...


E vara, e cald, totu-i minunat,
In valurile marii la tine m-am uitat...
Ochii-ti straluceau cand m-am trezit
Si ca intr-un vis m-am indragostit,
Te vreau, te doresc,
Si simt ca ma topesc.
Inima-mi bate,
Si vreau sa-ti vorbesc...
Despre o stea ce vine in mare
Iese din apa, si face o floare...
O mica aventura, aventura de neuitat,
Unde tu si eu ne-am facut de cap,
O lacrima in mine tu ai lasat...
Ce s-a intamplat cu mine, inca n-am aflat...
Acum stau... stau si te caut,
Dar nu te gasesc - as vrea sa te privesc.
Da-mi macar un semn... am sa-ti povestesc...
De ce am suferit?!...
Fiindca te iubesc!

PS: sa nu te superi pe mine, dar am facut mici retusuri, ici... colo - nimic important. Aaaa...si, n-am avut ce alta poza sa pun... dar pentru ca e defapt postarea ta, acum ai si poza ta... :D

Niciun comentariu: