joi, 24 decembrie 2009

Spiritul Craciunului...



Se spune ca sarbatorile aduc cu ele umanizarea sufletelor si intoarcerea la simplista conceptie primordiala a fiintei. Ce vreau sa spun este ca macar in aceste momente ar trebui sa gandim mai mult la mantuirea sufletului, la fericirea celorlalti si la zambetul celuilalt, si mai putin la belsugul din hartii, sau la prafuirea ca straini dintre ei - prieteni. Poate ar fi momentul, fie si pentru cateva zile, sa recapatati sufletul acela de copil care candva aduce bucurie cuiva. Macar cuiva daca nu tuturor. Astfel ca indreptandu-ne catre final de an, vreau sa imi incerc norocul la roata iertarii, si spun: Imi pare rau! Imi cer scuze in fata celor care au avut anumite asteptari de la mine si s-au simtit dezamagiti. Imi cer scuze in fata acelora care au simtit gustul amar al greselilor mele. Imi cer scuze acelora care au suferit din cauza mea. Si peste toate vreau sa imi cer scuze mie, pentru ca de atatea ori m-am dezamagit singur atat in ceea ce ma priveste pe mine cat si pe tine. Va multumesc celor care, indiferent cat de mult am gresit, ati stiut sa ma iertati si sa ramaneti alaturi de mine, si mai mult, asa m-ati cunoscut mai bine! Va doresc tuturor sa aveti parte de implinirea celei mai aprigi dorinte, pentru ca din cate stiu, de Craciun fiecare are dreptul la macar o bucurie. Craciun fericit!

Niciun comentariu: