marți, 22 septembrie 2009

Visul unei nopti de toamna...



Cica toamna se numara bobocii... Pai, si eu ce numar?! Poate doar dorinte din lista cu "as vrea". Imi doresc acum, sa am mai mult timp pentru mine. Mi-ar placea ca si voi sa aveti mai mult timp pentru mine. Vreau sa fii langa mine. Si pentru ca a trecut vara, nu imi mai doresc sa te sarut pe plaja pana cade noaptea... ca nah, poate ti-o fi frig. :) In schimb ar fi frumos sa facem o plimbare, la lumina lampadarelor, prin Cismigiu de exemplu... (da' e frumos si in Tineretului, pe la Palatul Copiilor) doar asa, sa ne tinem de mana. Ciudat sentiment aduce toamna cu ea... imi imaginez mereu frunze rumene asternute pe alei... Vreau sa privesc cum adie vantul si copacii cand se apleaca, sau cum sta cerul inorat. Si daca ti-e frig, te tin eu in brate, sa te incalzesti. Brrr... mai bine ne ridicam de pe banca... sa mai facem cativa pasi... Dar nu mai e nimeni... unde-s toti? Am ramas doar noi doi, si e chiar intuneric pe aici... Daca nu te vad, stiu ca esti langa mine... iti aud bataile inimii prin fosnetul frunzelor... si oricum, te tin strans de mana. Eh, uite ca sunt si cateva stele. Nu vrei sa ma tii in brate?... doar asa, sa fiu sigur ca nu te pierd. Vreau sa-mi plimb mana prin parul tau, sa iti ating obrajii, sa... aaa... stai! stiu, astea-s buzele tale! Simt ca ma privesti! Ti-am atins nasul... imi simti si tu buzele? E tarziu, ar trebui sa te duc acasa, sau... mai bine sa vedem un film la mine, pana... pana la sfarsit! Asa, o sa fii in fiecare toamna langa mine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

daaaa.. frumoase vb...bv buggy...frm frm....asa ganduri sa tot ai:) By Crisu.mik