sâmbătă, 1 august 2009

Si asta e pentru voi...

Pentru ca am glumit impreuna...
Pentru ca am impartit aceeasi perna...
Pentru ca m-ati acceptat asa cum sunt - dificil...
Pentru ca am fumat impreuna acelasi pachet de tigari...
Pentru ca am impartit aceeasi pizza...
Pentru ca mi-ati dezvaluit secretele si vietile voastre...
Pentru ca am petrecut clipe frumoase impreuna...
Pentru ca nu sunteti fitzosi...
Pentru ca nici pentru voi banii nu conteaza mai mult decat un om...
Pentru ca v-am suparat si m-ati iertat...
Pentru ca ati impartit cu mine aceleasi valuri ale marii...
Pentru ca ati ras la bancurile mele...
Pentru ca ne-am plimbat peste tot impreuna...
Pentru ca si voua va parea rau ca plec...
Pentru ca am la cine sa ma gandesc...
Pentru ca v-am mancat toata mancarea cand v-ati saturat... sau nu...
Pentru ca vreti sa ne reintalnim cat mai curand...
Pentru ca pierd pariuri dar raman acelasi in ochii vostri...
Pentru ca sunt prietenul din microfon cand nu sunt acolo...
Pentru rasul lui Muttley...
Pentru ca aveai impresia ca ma stii de-o viata desi nu ma auzeai decat in boxe...
Pentru ca ma alintai cand ma trezeam...
Pentru ca imi vorbeai de spart parole de parca vorbeai cu un alt hacker...
Pentru ca strangeati masa dupa ce mancam eu...
Pentru ca vreti sa veniti la mine ca sa ma vedeti cat mai curand...
Pentru ca ma trezeai sa ma intorc pe spate ca sa nu ma arda soarele...
Pentru ca faceai patul dimineata in timp ce eu eram in dus...
Pentru ca pana in Bucuresti m-am gandit oare ce faceti voi acum...
Pentru ca impreuna am creat momente de povestit peste ani...
Pentru voi... pentru mine... pentru noi...
Pentru ca nu o sa va uit si stiu ca nici voi nu o sa o faceti...

Niciun comentariu: