sâmbătă, 1 august 2009

As vrea sa fiu acolo...

Se spune ca omul sfinteste locul... se prea poate. Nu te-ai gandit niciodata care-i locul tau preferat in lume? Cred ca intotdeauna ti-e gandul acolo... Asa si eu... nici n-am venit bine si deja vreau inapoi! Gandul meu e la mare... la plaja... la oamenii de acolo... la strazile de acolo, care incet-incet incep sa le invat ca pe buzunarul meu... ma gandesc mereu la prietenii mei de acolo... Si asta cred ca e adevarat, ca daca nu sunt oamenii care trebuie, poti sa ungi cu miere locul ala! Daca as putea avea o ultima dorinta, aceea ar fi sa stau pe plaja macar o secunda. Daca ar fi sa am de ales... as alege sa stau pe plaja. Daca ar fi sa ma gandesc la ceva... m-as gandi doar la apa marii. Daca ar fi sa iubesc ceva... ar fi plaja cu nisipul ei fin. Mda... asa sunt eu... cand vine vorba de tot ce e legat de mare, ma inmoi ca o fetiscana ce primeste primul sarut. Marea e locul unde imi limpezesc gandurile... simt ca sunt liber... ascult valurile ei ca o melodie de dragoste... simt nisipul ca cea mai fina matase... Pana si cerul... si soarele parca are alta culoare... si daca ploua nici nu e urat afara. Nu pot sa gandesc decat la superlativ cand fac referire la mare... Aici devin un alt om...

Niciun comentariu: