sâmbătă, 27 iunie 2009

Ce-ar trebui sa zic...


E aproape ora 4 cand intru in casa. As zice ca sunt obosit, dar nu-mi este somn. Ma descalt si ma asez confortabil in pat. Incep sa scriu... as spune despre tot, am atatea idei si totusi ma intreb ce sa zic. Ar trebui sa stii ca am fumat toata noaptea... ca am baut suc asa cum fac de obicei... ca am condus cel putin 150 km prin oras... ca m-am tinut de glume cu prietenii... ca imi tineam privirea departe de tarfe... ca am cunoscut oameni noi... ca unu a cazut din pat cand dormea... ca pe altul l-a luat ameteala si a cazut din picioare... ca femeia lui era ca un geam pentru noi... ca mi-am distrus genunchiul... ca am facut toate astea si multe altele cand durerea ma apasa... ? NU, nu cred ca asta ar trebui. Am uitat sa spun ca prin mintea mea, din cand in cand, trecea cineva... si atunci... unde erau, tigarile, sucul, prietenii, fazele funny, curvele si golanii...?... nu mai erau! Si nici asta nu e de retinut... Ar trebui sa spun ca astazi am muncit acasa? Nu cred c-ar trebui sa zic nici asta. Cred ca... stai ca suna telefonul!... Mda, normal ca si-a uitat mobilul la mine in masina... Ce vroiam sa zic?! Nu mai stiu... dar cred ca nici nu conta...

Niciun comentariu: